Yippee Ki Yay

Idag har det varit en händelserikdag det startade med ytligare en tidig morgon men nu har jag hittat min bott mot trötthet och det hemliga tricket mot trötthet heter chi san jävla mirakel dryck. Dagen fortsatte med att reta Hampus som till slut lackade ur hahahaha.

 

ROBINSON statar i morgon det blir så jävla gött !!!!! jag har verkligen längtat som fan efter att se människor som tvingas göra det mesta för att vinna lite pengar, hoppas bara det blir tuffare som dom säger att det ska bli hörde att de bara hade fått leva på rötter, blad, skalbaggar mm. jag har redan betat med några kompisar om vem som ska vinna.


jag valde Anna Lundh verkar som en cool tjej




Oskar A valde Erik Blomqvist  



Jocke valde Ranjit Roy 


Oskar sten valde Christian Ternstedt


Emil valde Erik Rydberg


NU får vi se vem som vinner !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ps det blir jag dom andra vet inte vad de snackar om




Det var även Champions League lottning så här ser kvartsfinalerna ut
Arsenal villareal
Liverpool-Chelsea
Barcelona-Bayern München
Manchester United-Porto















Kommentarer
Postat av: Anna Lundh - Robinsondeltagare

HAHAHHA! Fränt ! Hur mycket har ni bettat??

2009-03-21 @ 14:37:12
URL: http://annalundh.se
Postat av: Oskar Steen

helt klart jag som kommer att vinna :D

2009-03-22 @ 14:15:04
Postat av: Anonym

helt klart jag som kommer att vinna :D

2009-03-22 @ 14:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0