jävla el sparande

tjoooo idag har jag varit och tränat lite gym skönt som bara den att man har börjat igen nästa vecka blir det träna med Jesper. idag läste jag i tidningen att man ska släcka ner var ända hus i Sverige för att spara el vad är det för trams okej om dom hade valt typ en timme mitt i natten men nej då ska vi själv klart släcka ner vid 20:00 imorgon är dom sjuka i huvudet ir. sätta det vid bästa sändnings tid och inte nog med det Robinson är ju då hur fan tänker dom jag ska fan se Robinson iaf och det tycker jag ni andra ska göra också. ikväll är det även final i Sveriges mest överskattade tv program Let Dance. såg 2 min i första programmet sen tröttnade jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0