hejhej !

skolan idag ganska gött faktiskt (det är ju bygg vecka) idag så skulle vi bygga en väggform och det blev jätte roligt för jag fick ju jobba men en gooooo snubbe som heter Hultman. Vi började bygga en timme eller rättare sagt slöa en timme för sen så skulle vi på ett föredrag om anabola seorider. det var faktiskt jävligt intressant det tog upp bland annat om bieffekter som att man tex fick ett mer djuriskt beteende och att folk som har gått på anabola och mördat någon inte har fattat vad man gjort fören efter typ flera veckor helt sjukt. man kan också få testiklar som är typ en fjärde del av normal storlek "inte roligt" efter föredraget så blev det lite lunch i matsalen maten var sådär men gick lätt ner i magen. sen var det bara att börja bygga igen. jag och Hultman kom ganska långt faktiskt innan dagen var slut. tåget hem satt jag bredvid två sköna snubbar ( Philip och nisse) från nybro, får nog ta och festa med dom någon gång snart !. när jag väll var hemma så blev det chilllll och det ska jag fortsätta med resten av kvällen ska bli super gött. 





Sjuk nyhet! 540 sjuka efter pizzabesök i jönköping

även gött att robinson blev en tittarsucce


 


Kommentarer
Postat av: Anna Lundh - Robinsondeltagare

Ja han var helt jäkla störd den där vakten! Aldrig varit med om liknande! Men kunde inte annat än småle för mig själv när han sedan fick en utskällning, det kändes sååå bra!! :D

2009-03-23 @ 23:24:41
URL: http://annalundh.se
Postat av: Hultman

we rule;)

2009-03-27 @ 17:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0