Dagen

jag vakande vi 06:00! (jävligt trött) sen blev det tåg vid 07:06 kom till skolan och hade aoto cad jävligt tråkigt för att man har en så jävla tråkig lärare så det var skönt när den lektionen var slut. Sedan flöt dagen bara på så det blev tåget hem vid 13:09 när vi kom till Emmaboda så var det först en dum jävel som inte fattade att bommarna gick ner så han fick bommen i huvudet hahaha så jävla trög men det var inte allt för när bommarna gått ner så va det en gubbe på en 65 år eller något som försökte springa under men halkade på lösgruset hahah dum jävla pro gubbe! sen åkte jag och klippte bort mitt långa hår så nu är det bara nio mm skönt.

ikväll blir det att slappa framför tvn förstblir det : Sveriges värsta bilförare som är så javla roligt personligen så är det gurkan som är min favorit grym som fan. Efter det är det verkligen inget på tv så då blir det ladda ner någon film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0