sorry att jag inte bloggat på ett tag

sorry att jag inte bloggat men mitt jävla bredband från Telia har inte fungerat, höll fan på att slänga ut hela modemet eller vad det nu heter. men nu fungerar det igen ( efter lite arga samtal till Telia ). idag träder även den nya jävla ipred lagen i kraft fy fan men om dom tror att dom kan ta typ hela Sveriges befolkning så lycka till.

fan vad gutt Robinson va, lagen blev skit bra iaf Annas lag helt klart bästa sammanhållningen, men synd bara att erik klantade sig så att Annas lag får leva i träsket menmen dom klarar det. Jarmo va go i tävlingen - jag åt ett halvt kg plankton innan tävlingen så jag sket på mej hhahaha. men det bästa på hela kvällen var att Beatrice åkte ur gött för hon trodde bara att hon var bäst på allt. längtar till nästa vecka.

igår var det datakunskaps prov ajaj trodde jag men det blev lätt mvg. när man kom hem blev det isolering i mitt rum  för syrran och mor min har salmonella inte roligt men jag är frisk =)

idag är det sol så det blir lite nudist solning utanför skolan pusshej









tänk på vilken dag det är idag



ni måste även gå in på min snygga och trevliga kompis bdb: pluttman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0